همش یادمه
نه ک خوبی هاش
اتفاقا بد بودنش و کاری ک با من کرد یادمه
نمیتونم فراموش کنم
نمیتونم فراموش کنم ک داغ گذاشته رو قلبم
نمیتونم بهش فکر نکنم ب اینکه کی قراره تاوان بده
ب اینکه چرا این همه نامردی کرد در حقم
بعضی وقتا میگم شاید خواست ازش متنفر شم و برم سراغ زندگیم
اما متنفر نشدم نتونستم برم سراغ یه زندگی ک بدون اون باشه
من بدجوری باختم
و اون هم مقصر بود
همیشه گفتم نه اون مقصر نیس من مقصر بودم اما نه اونم بود
ب اندازه من اونم مقصر بود
خیلی دلگیرم
دلم آشوبه از اومدن پاییز آخه چجوری تحمل کنم روزای سرد رو بدون اون
چجوری تحمل کنم روزای دلگیر و آهنگ های خاطره انگیز رو
وای دیوونه میشم
خیلی حالم بده و نمیتونم انگار ب کسی بگم
هیچ وقت نمیبخشمش...
همیشگی ترین بغض پرنده ...ما را در سایت همیشگی ترین بغض پرنده دنبال میکنید
برچسب: وای از پاییز,وای از این مرد زرد پاییزی,وای از این مرد سرد پاییزی,وای پاییز, نویسنده: بازدید: 7