
کابوس یعنیxa0 از شانس گند منxa0 دانشگاه بره نزدیک محل زندگی اونxa0 ینی اینکه از کل شهر، تو مجبور باشی هر روز بری تو منطقه ای ک خونه ی اونا اونجاسxa0 ینی همش تو خیابونا چشمت... چرا من این همه بد شانسم؟ چرا هر کاری میکنم ازش فرار کنم بیشتر بهش فکر میکنم و درگیر میشم چجوری هر روز از اون خیابونا بگذرم و چشمم دنبالش نباشه خدایا چرا اینجوری میچرخه دنیات؟ چی میخواد از جونم این روزگار چجوری بتونم فراموشش کنم آخه با این وضع لعنت ب اون خیابوناxa0 لعنت ب اون محله لعنت ب اون دانشگاه و اسباب کشی و گوه و .......
ادامه مطلب