
xa0 وااااااااااااااااااای نمره های امتحان دیروز گذاااااااااشت بیست شدمممممممممممممممممممم در پوست خود نمیگنجم فقط من بیست شدممممممممممممم عالیهههههههههههه دوباره شکلات خوری هام شروع شده ترک کرده بودم این عادت به کاکائو رو ولی باز خوراکیم شده شکلات تلخ نوشیدنیم شده شکلات داغ خیلی دوس دااااااااااارم فک کنم روز تولدم اتفاق خوبی بیفته یه ماه و 11 روز مونده اووووووووووووووووووووو رقصم میااااااااااااااااااااااااااد خیلی خوبه ادم تو درس سخت بیست بگیره و خرخون کلاس 18 و نیم هاها ها هوووووووووووووووووورا...
ادامه مطلب